En un lugar del aula? De lo que le sucedió a don Quijote en una clase de E/LE
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

En un lugar del aula? De lo que le sucedió a don Quijote en una clase de E/LE

DSpace Repository

En un lugar del aula? De lo que le sucedió a don Quijote en una clase de E/LE

Show simple item record

dc.contributor.author Souto, Luz Celestina es
dc.date.accessioned 2018-02-15T10:58:43Z
dc.date.available 2018-02-15T10:58:43Z
dc.date.issued 2017 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/64748
dc.description.abstract The present work aims to show a way to read El ingenioso hidalgo don Quijote de la Mancha in the E/LE class. The proposal is made through a selection of resources and activities about Cervantes. The questions we ask are: what is a classic? Why read Cervantes in E/LE class? How to read it? What are advantages of  El Quijote in the 21st century for those who have Spanish as a second language? Keywords: Spanish Golden Age, Quixote, E/LE class, literature. es
dc.source Souto, Luz Celestina. En un lugar del aula? De lo que le sucedió a don Quijote en una clase de E/LE. En: Foro de profesores de E/LE, 13 2017: 12- es
dc.title En un lugar del aula? De lo que le sucedió a don Quijote en una clase de E/LE es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es

View       (427.1Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics