Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents

Repositori DSpace/Manakin

Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (292.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Bastons, Núria; Comajoan Colomé, Llorenç; Guasch, Oriol; Ribas, Teresa
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2017
L?article s?insereix en la tradició d?estudis sobre els sabers i les creences del professorat que indaguen en les concepcions sobre l?ensenyament i l?aprenentatge com a punt de referència per a la planificació de la millora dels criteris d'intervenció a les aules. Recull dos estudis paral·lels que pretenen conèixer la cognició i les pràctiques dels docents en relació amb l?ensenyament de la gramàtica, un sobre una mostra de professorat de primària i de secundaria encarregat de l?ensenyament del català i el castellà, i un altre sobre una mostra de professorat de català com a segona llenguaen l'àmbit de l'ensenyament d'adults. En tots dos casos, les respostes a un qüestionari sobre el paper de la gramàtica en l?ensenyament de la llengua i sobre les pràctiques habituals permeten establir una tipologia en què es distingeixen perfils docents diferenciats.

    Bastons, Núria ; Comajoan Colomé, Llorenç ; Guasch, Oriol ; Ribas, Teresa. Les creences del professorat sobre l?ensenyament de la gramàtica a l?aula : cap a una tipologia de docents. En: Caplletra: revista internacional de filología, 63 2017: 139-164
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques