Editorial : El aprendizaje como pretexto y el aula como contexto de la innovación en Educación Superior
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Editorial : El aprendizaje como pretexto y el aula como contexto de la innovación en Educación Superior

Repositori DSpace/Manakin

Editorial : El aprendizaje como pretexto y el aula como contexto de la innovación en Educación Superior

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (96.26Kb)

Exportar a Refworks
    
Ibarra Rius, Noelia; Salinas Fernández, Bernardino
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2017
Editorial del monográfico que lleva por título "El aprendizaje como pretexto y el aula como contexto de la innovación en Educación Superior"

    Ibarra Rius, Noelia ; Salinas Fernández, Bernardino. Editorial : El aprendizaje como pretexto y el aula como contexto de la innovación en Educación Superior. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 1-
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques