Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

DSpace Repository

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Show full item record

View       (150.7Kb)

    
Alzina Seguí, Pere
This document is a artículo publicadoDate2017

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/64017
Els períodes de pràctiques educatives dels estudis de mestre han de servir per reflexionar en profunditat sobre els diferents aspectes de l?ofici. En aquest sentit, els diaris que realitza l?estudiant en pràctiques ha de ser una eina d?intercanvi de coneixements i de reflexió sobre tot allò que succeeix durant aquest període. L?estudiant en pràctiques i el tutor de la universitat han de mantenir una relació fluïda que permeti consolidar aprenentatges, resoldre dubtes, compartir experiències i identificar els aspectes més rellevants que tot mestre ha de tenir en compte. Aquest article aprofundeix en aquests aspectes i intenta demostrar el nivell  de sistematització y de reflexió que aquesta eina pot proporcionar

    Alzina Seguí, Pere. Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 6-

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics