Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Repositori DSpace/Manakin

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (150.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Alzina Seguí, Pere
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2017
Els períodes de pràctiques educatives dels estudis de mestre han de servir per reflexionar en profunditat sobre els diferents aspectes de l?ofici. En aquest sentit, els diaris que realitza l?estudiant en pràctiques ha de ser una eina d?intercanvi de coneixements i de reflexió sobre tot allò que succeeix durant aquest període. L?estudiant en pràctiques i el tutor de la universitat han de mantenir una relació fluïda que permeti consolidar aprenentatges, resoldre dubtes, compartir experiències i identificar els aspectes més rellevants que tot mestre ha de tenir en compte. Aquest article aprofundeix en aquests aspectes i intenta demostrar el nivell  de sistematització y de reflexió que aquesta eina pot proporcionar

    Alzina Seguí, Pere. Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 6-
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques