How teachers' practices and students' attitudes towards technology affect mathematics achievement: results and insights from PISA 2012
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

How teachers' practices and students' attitudes towards technology affect mathematics achievement: results and insights from PISA 2012

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

How teachers' practices and students' attitudes towards technology affect mathematics achievement: results and insights from PISA 2012

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.052Mb)

Exportar a Refworks
    
Touron, Javier; Navarro Asencio, Enrique; Lizasoain, Luis; López González, Emelina; García San Pedro, María José
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018

    Touron, Javier Navarro Asencio, Enrique Lizasoain, Luis López González, Emelina García San Pedro, María José 2018 How teachers' practices and students' attitudes towards technology affect mathematics achievement: results and insights from PISA 2012 Research Papers In Education 1 13
https://doi.org/10.1080/02671522.2018.1424927
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques