How does the online sevice level influence consumers' purchase intentions before a transaction? A formative approac
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

How does the online sevice level influence consumers' purchase intentions before a transaction? A formative approac

Repositori DSpace/Manakin

How does the online sevice level influence consumers' purchase intentions before a transaction? A formative approac

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (451.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Küster Boluda, Inés; Vila López, Natalia; Canales Ronda, Pedro
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

    Küster Boluda, Inés Vila López, Natalia Canales Ronda, Pedro 2016 How does the online sevice level influence consumers' purchase intentions before a transaction? A formative approac European journal of management and business economics 25 3 111 120
https://doi.org/10.1016/j.redeen.2016.04.001
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques