Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària

DSpace Repository

Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mínguez López, Xavier
dc.contributor.author Alcaraz González, Àngela
dc.contributor.other Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura es_ES
dc.date.accessioned 2017-11-17T10:07:53Z
dc.date.available 2017-11-18T05:45:06Z
dc.date.issued 2016 es_ES
dc.date.submitted 21-07-2016 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63098
dc.description.abstract El treball que presentem és una anàlisi de les actuacions del professorat i les actituds de l’alumnat respecte la lectura en valencià. Aquest estudi s’ha fet en l’IES Jaume I d’Ontinyent a partir d’una tècnica analítica mixta. D’una banda, hem usat unes enquestes per extraure la informació referida al tractament de la lectura que fa el professorat, i d’una altra banda, hem realitzat grups de discussió per analitzar el que pensa l’alumnat. Aquestes tècniques d’investigació ens han permés extraure la informació necessària per a comparar-la posteriorment. Els resultats demostren les diferències entre el pensament conservador del professorat en el tractament de la lectura i la innovació que el propi alumnat demana. es_ES
dc.format.extent 115 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject Lectura es_ES
dc.subject Competència literària es_ES
dc.subject Educació literària es_ES
dc.subject Foment lector es_ES
dc.subject Grups de discussió es_ES
dc.title Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::LINGÜÍSTICA es_ES
dc.description.abstractenglish The present paper is an analysis of the actions of teachers and students' attitudes about reading in Valencian. This study was conducted at IES Jaume I of Ontinyent from a mixed analytical technique. On the one hand, we have used some surveys to extract information regarding the treatment's reading teachers, and elsewhere, we conducted focus groups to analyse what the students think. These research techniques allowed us to extract the necessary information in order to make a comparison between students and teachers beliefs. The results show the differences between conservative thinking of teachers in the treatment of reading and innovation asks the students themselves. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (3.102Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics