Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària

Repositori DSpace/Manakin

Una anàlisi de la lectura en valencià a secundària

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.102Mb)

Exportar a Refworks
    
Alcaraz González, Àngela
Mínguez López, Xavier (dir.)
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2016
El treball que presentem és una anàlisi de les actuacions del professorat i les actituds de l’alumnat respecte la lectura en valencià. Aquest estudi s’ha fet en l’IES Jaume I d’Ontinyent a partir d’una tècnica analítica mixta. D’una banda, hem usat unes enquestes per extraure la informació referida al tractament de la lectura que fa el professorat, i d’una altra banda, hem realitzat grups de discussió per analitzar el que pensa l’alumnat. Aquestes tècniques d’investigació ens han permés extraure la informació necessària per a comparar-la posteriorment. Els resultats demostren les diferències entre el pensament conservador del professorat en el tractament de la lectura i la innovació que el propi alumnat demana.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques