Bilingüisme i identitat: un estudi de cas
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

Repositori DSpace/Manakin

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.014Mb)

Exportar a Refworks
    
Rodríguez Llorens, Enric
Mínguez López, Xavier (dir.)
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2016
L’objectiu del present treball és analitzar les conductes lingüístiques en l’alumnat de secundària del País Valencià i el seu reflex en la identificació de l’alumnat amb el País, la llengua i la cultura. Com què ens ha resultat impossible fer un mostreig suficient per a una anàlisi completa de tot l’estudiantat del País, ens hem centrat en un estudi de cas: l’institut Lluís Vives de la ciutat de València i els seus alumnes de 4t d’ESO dels programes PPEV i PPEC. Vehiculant l’anàlisi mitjançant grups de conversa, i amb l’observació activa d’aquests alumnes, hem arribat a una sèrie de conclusions que es presenten al final del treball i que no fan més que refermar les hipòtesis plantejades a l’inici. Aquella més important seria que hi ha, certament, un acostament a la llengua en alumnes que, en temps no molt llunyans, haguera estat impossible que l’hagueren realitzat.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques