L’educació literària: una proposta de treball per projectes
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L’educació literària: una proposta de treball per projectes

DSpace Repository

L’educació literària: una proposta de treball per projectes

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ballester Roca, Josep
dc.contributor.author Rodrigo Segura, Francesc Josep
dc.contributor.other Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura es_ES
dc.date.accessioned 2017-11-16T12:31:16Z
dc.date.available 2017-11-17T05:45:05Z
dc.date.issued 2012 es_ES
dc.date.submitted 18-12-2012 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63065
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és mostrar la importància de la metodologia del treball per projectes en l’ensenyament de la literatura en l’àmbit universitari. Partim de l’educació literària com a marc didàctic de referència amb l’objectiu que l’alumnat puga adquirir una competència literària rica i plena. Tractarem de demostrar que aquesta metodologia possibilita situar el lector com a protagonista principal del fet literari en plantejar experiències de treball més motivadores i que integren, de manera globalitzada, les diverses competències específiques de la formació literària dels futurs mestres. A més, aquesta metodologia facilita el desenvolupament dels conceptes, procediments i actituds o valors necessaris per aconseguir un aprenentatge significatiu de la literatura, tot evitant així alguns dels problemes plantejats en models d’ensenyament més tradicionals i positivistes. es_ES
dc.format.extent 133 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject educació literària es_ES
dc.subject treball per projectes es_ES
dc.subject didàctica de la literatura es_ES
dc.subject literatura comparada es_ES
dc.title L’educació literària: una proposta de treball per projectes es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es_ES
dc.subject.unesco 5701.07 es_ES
dc.description.abstractenglish The aim of this paper is to show the importance of the methodology of project work in teaching literature at the university level. The literary education is our starting point as a the teaching reference framework in order to make our students acquire an utter literary competence. We will try to prove that this methodology lets the reader be the main character of the literary experience as the programmed activities are more motivating and integrate from a holistic approach the specific competences of future teachers as far as their literary training is concerned. In addition, this methodology enables the development of concepts, procedures and attitudes or values that are necessary to learn literature meaningfully, by doing so, students are prevented from some of the problems in traditional teaching models. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (1.272Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics