L’educació literària: una proposta de treball per projectes
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L’educació literària: una proposta de treball per projectes

DSpace Repository

L’educació literària: una proposta de treball per projectes

Show full item record

View       (1.272Mb)

    
Rodrigo Segura, Francesc Josep
Ballester Roca, Josep (dir.)
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
This document is a trabajo fin de másterDate2012

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/63065
L’objectiu d’aquest treball és mostrar la importància de la metodologia del treball per projectes en l’ensenyament de la literatura en l’àmbit universitari. Partim de l’educació literària com a marc didàctic de referència amb l’objectiu que l’alumnat puga adquirir una competència literària rica i plena. Tractarem de demostrar que aquesta metodologia possibilita situar el lector com a protagonista principal del fet literari en plantejar experiències de treball més motivadores i que integren, de manera globalitzada, les diverses competències específiques de la formació literària dels futurs mestres. A més, aquesta metodologia facilita el desenvolupament dels conceptes, procediments i actituds o valors necessaris per aconseguir un aprenentatge significatiu de la literatura, tot evitant així alguns dels problemes plantejats en models d’ensenyament més tradicionals i positivistes.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics