Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica

Repositori DSpace/Manakin

Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.949Mb)

Exportar a Refworks
    
Organero Roldán, Ana Isabel
Barberá Marco, Óscar (dir.)
Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2013
L’educació a les escoles és fonamental per garantir la transmissió de coneixements que consciencien la població sobre la importància de la biodiversitat per tal de formar ciutadans respectuosos amb el medi. El principal objectiu d’aquest treball és analitzar la situació de l’ensenyament del concepte de biodiversitat en l’educació obligatòria. L’anàlisi es divideix en dues parts, en la primera, es realitza un estudi de l’art que ens mostra els temes de major interés en les investigacions relacionades amb l’ensenyament de la biodiversitat. En la segona part, s’agrupen les investigacions seleccionades i es classifiquen segons la temàtica de què tracten. Finalment, es presenta una taula amb els resultats més destacables de cada grup d’articles analitzats.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques