Una aproximación al valor social subjetivo de la educación en Iberoamérica. Evidencias de validez entre Argentina, España y República Dominicana
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Una aproximación al valor social subjetivo de la educación en Iberoamérica. Evidencias de validez entre Argentina, España y República Dominicana

Repositori DSpace/Manakin

Una aproximación al valor social subjetivo de la educación en Iberoamérica. Evidencias de validez entre Argentina, España y República Dominicana

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (555.6Kb)

Exportar a Refworks
    
Sancho-Álvarez, Carlos Perfil; Jornet Meliá, J. M.; González-Such, José
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    Sancho-Álvarez, Carlos Jornet Meliá, J. M. González-Such, José 2017 Una aproximación al valor social subjetivo de la educación en Iberoamérica. Evidencias de validez entre Argentina, España y República Dominicana Perfiles educativos 39 157 14 33
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques