La orientación al mercado, las capacidades de mercadeo, la innovación y el desempeño empresarial: un modelo de mediación múltiple
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La orientación al mercado, las capacidades de mercadeo, la innovación y el desempeño empresarial: un modelo de mediación múltiple

Repositori DSpace/Manakin

La orientación al mercado, las capacidades de mercadeo, la innovación y el desempeño empresarial: un modelo de mediación múltiple

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.535Mb)

Exportar a Refworks
    
Cruz Rincón, Martha Lucía
Villar García, Cristina (dir.);
Alegre Vidal, Joaquín (dir.)
Departament de Direcció d'Empreses. Juan Jose Renau Piqueras
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques