Antecedentes y efectos del apego a la marca: papel moderador del posicionamiento de marca por atributo preeminente y de la implicación en la categoría del producto
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Antecedentes y efectos del apego a la marca: papel moderador del posicionamiento de marca por atributo preeminente y de la implicación en la categoría del producto

Repositori DSpace/Manakin

Antecedentes y efectos del apego a la marca: papel moderador del posicionamiento de marca por atributo preeminente y de la implicación en la categoría del producto

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (6.055Mb)

Exportar a Refworks
    
Ugalde Sánchez, Cecilia Esperanza
Vila López, Natalia (dir.);
Küster Boluda, Inés (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques