Publicidad generada por el consumidor patrocinada: un análisis del fenómeno, el consumidor creativo y las respuestas de la audiencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Publicidad generada por el consumidor patrocinada: un análisis del fenómeno, el consumidor creativo y las respuestas de la audiencia

Repositori DSpace/Manakin

Publicidad generada por el consumidor patrocinada: un análisis del fenómeno, el consumidor creativo y las respuestas de la audiencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (5.670Mb)

Exportar a Refworks
    
Martínez Navarro, Jesús
Bigné Alcañiz, Enrique (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques