Problem-based learning versus lectures : comparison of academic results and time devoted by teachers in a course on Dentistry in Special Patients
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Problem-based learning versus lectures : comparison of academic results and time devoted by teachers in a course on Dentistry in Special Patients

Repositori DSpace/Manakin

Problem-based learning versus lectures : comparison of academic results and time devoted by teachers in a course on Dentistry in Special Patients

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (279.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Moreno López, Luis Alberto; Somacarrera Pérez, Mª Luisa; Díaz Rodríguez, Milagros; Campo Trapero, Julián; Cano Sánchez, Jorge
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2009

    Moreno López, Luis Alberto ; Somacarrera Pérez, Mª Luisa ; Díaz Rodríguez, Milagros ; Campo Trapero, Julián ; Cano Sánchez, Jorge. Problem-based learning versus lectures : comparison of academic results and time devoted by teachers in a course on Dentistry in Special Patients. En: Medicina oral, patología oral y cirugía bucal. Ed. inglesa, 14 11 2009: 6-
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques