Abjection and alterity in the imagining of transgender in physical education and sport: a pedagogical approach in higher education
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Abjection and alterity in the imagining of transgender in physical education and sport: a pedagogical approach in higher education

Repositori DSpace/Manakin

Abjection and alterity in the imagining of transgender in physical education and sport: a pedagogical approach in higher education

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (418.1Kb)

Exportar a Refworks
    
Pérez Samaniego, Víctor; Fuentes Miguel, Jorge; Pereira García, Sofía; Devís Devís, José Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

    Pérez Samaniego, Víctor Fuentes Miguel, Jorge Pereira García, Sofía Devís Devís, José 2016 Abjection and alterity in the imagining of transgender in physical education and sport: a pedagogical approach in higher education Sport Education and Society 21 7 985 1002
https://doi.org/10.1080/13573322.2014.981253
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques