Conocimientos y creencias del profesorado acerca de la dislexia y el trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): Estudio comparativo entre España y Perú
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Conocimientos y creencias del profesorado acerca de la dislexia y el trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): Estudio comparativo entre España y Perú

Repositori DSpace/Manakin

Conocimientos y creencias del profesorado acerca de la dislexia y el trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): Estudio comparativo entre España y Perú

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (11.93Mb)

Exportar a Refworks
    
Echegaray Bengoa, Joyce Anelin
Soriano Ferrer, Manuel (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques