Estrategias didácticas innovadoras en la enseñanza de las ciencias. Estudio de caso: los maestros del Patronato de Educación Rural de Valencia (1958-1985
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Estrategias didácticas innovadoras en la enseñanza de las ciencias. Estudio de caso: los maestros del Patronato de Educación Rural de Valencia (1958-1985

Repositori DSpace/Manakin

Estrategias didácticas innovadoras en la enseñanza de las ciencias. Estudio de caso: los maestros del Patronato de Educación Rural de Valencia (1958-1985

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.328Mb)

Exportar a Refworks
    
García Ferrandis, Ignacio; Vilches Peña, Amparo Perfil; García Ferrandis, Xavier
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    García Ferrandis, Ignacio Vilches Peña, Amparo García Ferrandis, Xavier 2017 Estrategias didácticas innovadoras en la enseñanza de las ciencias. Estudio de caso: los maestros del Patronato de Educación Rural de Valencia (1958-1985 Ensenanza de las Ciencias 35 2 109 126
https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1964
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques