Análisis de la inclusión educativa a través de indicadores de prevalencia de dificultades de aprendizaje, actitudes del profesorado y condiciones de accesibilidad en los centros de la ciudad de Cuenca (Ecuador).
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis de la inclusión educativa a través de indicadores de prevalencia de dificultades de aprendizaje, actitudes del profesorado y condiciones de accesibilidad en los centros de la ciudad de Cuenca (Ecuador).

Repositori DSpace/Manakin

Análisis de la inclusión educativa a través de indicadores de prevalencia de dificultades de aprendizaje, actitudes del profesorado y condiciones de accesibilidad en los centros de la ciudad de Cuenca (Ecuador).

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (5.125Mb)

Exportar a Refworks
    
Vélez Calvo, Ximena
Tárraga Mínguez, Raúl (dir.);
Pastor Cerezuela, Gemma (dir.);
Fernández Andrés, María Inmaculada (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques