La utilización del Musicomovigrama como recurso didáctico para el trabajo de la audición atenta, comprensiva y activa en educación primaria
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La utilización del Musicomovigrama como recurso didáctico para el trabajo de la audición atenta, comprensiva y activa en educación primaria

Repositori DSpace/Manakin

La utilización del Musicomovigrama como recurso didáctico para el trabajo de la audición atenta, comprensiva y activa en educación primaria

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (263.4Kb)

Exportar a Refworks
    
Botella Nicolás, Ana María Perfil; Marín Liébana, Pablo
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

    Botella Nicolás, Ana María; Marín Liébana, Pablo 2016 La utilización del Musicomovigrama como recurso didáctico para el trabajo de la audición atenta, comprensiva y activa en educación primaria Cuadernos de música, artes visuales y artes escénicas 11 2 213 235
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques