La co-creación de valor en la relaciones Universidad-empresa a través del marketing relacional: Una aplicación en el contexto colombiano
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La co-creación de valor en la relaciones Universidad-empresa a través del marketing relacional: Una aplicación en el contexto colombiano

Repositori DSpace/Manakin

La co-creación de valor en la relaciones Universidad-empresa a través del marketing relacional: Una aplicación en el contexto colombiano

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.626Mb)

Exportar a Refworks
    
Moreno de Castro, Blanca Astrid
Calderón García, Haydee (dir.);
Fayos Gardó, Teresa (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques