Implicación familiar en el aprendizaje de una asignatura no lingüística en inglés: el caso del CEIP Vil.la Romana
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Implicación familiar en el aprendizaje de una asignatura no lingüística en inglés: el caso del CEIP Vil.la Romana

Repositori DSpace/Manakin

Implicación familiar en el aprendizaje de una asignatura no lingüística en inglés: el caso del CEIP Vil.la Romana

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.091Mb)

Exportar a Refworks
    
Granda Piñán, Amelia Rosa
Cánovas Leonhardt, Paz (dir.);
Sahuquillo Mateo, Piedad María (dir.)
Departament de Teoria de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques