Mathematical literacy in Plant Physiology undergraduates: results of interventions aimed at improving students' performance
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Mathematical literacy in Plant Physiology undergraduates: results of interventions aimed at improving students' performance

Repositori DSpace/Manakin

Mathematical literacy in Plant Physiology undergraduates: results of interventions aimed at improving students' performance

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (165.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Vila, F.; Sanz Grau, Amparo
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013

    Vila, F. Sanz Grau, Amparo 2013 Mathematical literacy in Plant Physiology undergraduates: results of interventions aimed at improving students' performance International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 44 6 893 904
https://doi.org/10.1080/0020739X.2013.813979
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques