Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria

Repositori DSpace/Manakin

Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.408Mb)

Exportar a Refworks
    
Lluch, Gemma Perfil
Aquest document és un/a llibre, creat/da en: 2012
Els objectius del llibre són 1) introduir la narrativa de tradició oral, els relats audiovisuals i les possibilitats de les plataformes virtuals en el treball de la lectura amb la finalitat de millorar tant la lectura como l’escriptura expositiva i creativa; 2) proposar l’ús de les eines que proposa Internet per al foment de la lectura i 3) orientar el treball de la lectura des de l’aula i des de la biblioteca escolar. Presentem unes micro unitats didàctiques i unes orientacions per treballar la lectura des de l’aula o la biblioteca escolar sempre acompanyades d’una reflexió teòrica. El llibre està dirigit als professors de llengua i literatura de l’Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat.

    Lluch, Gemma (2012): Del oral, audiovisual y digital a la lectura (y la escritura) en secundaria. Madrid: Fundación SM.
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques