Las quejas de los viajeros: ¿un género digital para controlar la calidad de los servicios hoteleros?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Las quejas de los viajeros: ¿un género digital para controlar la calidad de los servicios hoteleros?

Repositori DSpace/Manakin

Las quejas de los viajeros: ¿un género digital para controlar la calidad de los servicios hoteleros?

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (886.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Suau Jiménez, Francisca Perfil
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2016

    Congreso Internacional de turismo CERLIS “Ways of being, ways of seeing – Representing the voices of Tourism” Università degli studi di Bergamo, Italia 25-26, June 2016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques