Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori

Repositori DSpace/Manakin

Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (772.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Solanes Puchol, Angel; Macajone, Manuela; Martín del Río, Beatriz
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016
L'objectiu d'aquest estudi exploratori és avaluar els nivells de burnout i tensió laboral d'una mostra de professors de diferents nivells educatius; infantil, primària, secundària (batxillerat i cicles formatius i professionals) i superior, per verificar si hi ha diferències significatives entre uns i altres. Els resultats mostren relacions significatives entre diverses variables, així com diferències significatives entre alguns d'aquests col·lectius de docents en les mesures de burnout total, cinisme i control. Després de la realització de l'estudi, es contempla la necessitat i 'interès d'ampliar-lo, de disposar d'una mostra major i de contemplar la diferenciació de tasques que els docents presenten en els diferents nivells estudiats.

    Solanes Puchol, Angel ; Macajone, Manuela ; Martín del Río, Beatriz. Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 15-30
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques