Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori

DSpace Repository

Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori

Show full item record

View       (772.2Kb)

    
Solanes Puchol, Ángel; Macajone, Manuela; Martín del Río, Beatriz
This document is a artículo publicadoDate2016

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/57692
L'objectiu d'aquest estudi exploratori és avaluar els nivells de burnout i tensió laboral d'una mostra de professors de diferents nivells educatius; infantil, primària, secundària (batxillerat i cicles formatius i professionals) i superior, per verificar si hi ha diferències significatives entre uns i altres. Els resultats mostren relacions significatives entre diverses variables, així com diferències significatives entre alguns d'aquests col·lectius de docents en les mesures de burnout total, cinisme i control. Després de la realització de l'estudi, es contempla la necessitat i 'interès d'ampliar-lo, de disposar d'una mostra major i de contemplar la diferenciació de tasques que els docents presenten en els diferents nivells estudiats.

    Solanes Puchol, Ángel ; Macajone, Manuela ; Martín del Río, Beatriz. Tensió laboral i burnout, en docents d'ensenyaments universitaris i no universitaris. Un estudi exploratori. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 15-30
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics