Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

DSpace Repository

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

Show full item record

View       (772.4Kb)

    
Navarro Saldaña, Gracia; González Navarro, María Gracia; Pérez Villalobos, Cristhian; Varas Contreras, Marcela
This document is a artículo publicadoDate2016

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/57690
Es presenta una alternativa d'avaluació per a les competències genèriques que es desenvolupen en educació superior, considerant la seua característica de multidimensionalitat. Es construeixen instruments per a avaluar la dimensió cognitiva, afectiva i conductual del pensament crític, comunicació, emprenedoria i treball en equip i, responsabilitat social. S'analitza la seua validesa de constructe per mitjà d'anàlisi factorial exploratòria i confiabilitat, per mitjà del càlcul del coeficient de consistència interna 'alfa de Cronbach' d'una mostra de 493 estudiants de primer any de carrera durant l'any 2015. Els resultats suggereixen que es disposa d'instruments confiables i vàlids, per tant, adients per a l'avaluació de la dimensió cognitiva, conductual i afectiva de les competències genèriques.

    Navarro Saldaña, Gracia ; González Navarro, María Gracia ; Pérez Villalobos, Cristhian ; Varas Contreras, Marcela. Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 113-130

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics