Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

Repositori DSpace/Manakin

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (772.4Kb)

Exportar a Refworks
    
Navarro Saldaña, Gracia; González Navarro, María Gracia; Pérez Villalobos, Cristhian; Varas Contreras, Marcela
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016
Es presenta una alternativa d'avaluació per a les competències genèriques que es desenvolupen en educació superior, considerant la seua característica de multidimensionalitat. Es construeixen instruments per a avaluar la dimensió cognitiva, afectiva i conductual del pensament crític, comunicació, emprenedoria i treball en equip i, responsabilitat social. S'analitza la seua validesa de constructe per mitjà d'anàlisi factorial exploratòria i confiabilitat, per mitjà del càlcul del coeficient de consistència interna 'alfa de Cronbach' d'una mostra de 493 estudiants de primer any de carrera durant l'any 2015. Els resultats suggereixen que es disposa d'instruments confiables i vàlids, per tant, adients per a l'avaluació de la dimensió cognitiva, conductual i afectiva de les competències genèriques.

    Navarro Saldaña, Gracia ; González Navarro, María Gracia ; Pérez Villalobos, Cristhian ; Varas Contreras, Marcela. Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 113-130
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques