Recensión de “Carabaña, J. (2015): La inutilidad de PISA para las escuelas. Madrid: Catarata”
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Recensión de “Carabaña, J. (2015): La inutilidad de PISA para las escuelas. Madrid: Catarata”

Repositori DSpace/Manakin

Recensión de “Carabaña, J. (2015): La inutilidad de PISA para las escuelas. Madrid: Catarata”

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (56.96Kb)

Exportar a Refworks
    
Llorens Ferrer, Anna-Jordina
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016
El autor realiza en el libro analizado un amplio análisis acerca de los informes PISA (hasta el 2012) y reflexiona acerca de sus características principales: qué es PISA, qué mide PISA y qué enseña PISA
In the analyzed book, the author analyzes the PISA reports (up to 2012)  and reflects its main characteristics: what is PISA, what is measured by PISA and what is taught by PISA.

    Llorens Ferrer, Anna-Jordina. Recensión de “Carabaña, J. (2015): La inutilidad de PISA para las escuelas. Madrid: Catarata”. En: Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, 2016, Vol. 22, no. 2: 11
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques