Localizando la política: subjetividad, publicidad y revolución en tres novelas recientes / Localizing Politics: Subjectivity, Advertising, and Revolution in Three Recent Novels
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Localizando la política: subjetividad, publicidad y revolución en tres novelas recientes / Localizing Politics: Subjectivity, Advertising, and Revolution in Three Recent Novels

Repositori DSpace/Manakin

Localizando la política: subjetividad, publicidad y revolución en tres novelas recientes / Localizing Politics: Subjectivity, Advertising, and Revolution in Three Recent Novels

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (263.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Claesson, Christian
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016

    Claesson, Christian. Localizando la política: subjetividad, publicidad y revolución en tres novelas recientes / Localizing Politics: Subjectivity, Advertising, and Revolution in Three Recent Novels. En: Kamchatka : revista de análisis cultural, 2016, No. 8: 363
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques