La clase invertida y el uso de vídeos de software educativo en la formación inicial del profesorado. Estudio cualitativo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La clase invertida y el uso de vídeos de software educativo en la formación inicial del profesorado. Estudio cualitativo

Repositori DSpace/Manakin

La clase invertida y el uso de vídeos de software educativo en la formación inicial del profesorado. Estudio cualitativo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (661.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Blasco, Ana Cristina; Lorenzo, Juan; Sarsa Garrido, Javier
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016

    Blasco, Ana Cristina ; Lorenzo, Juan ; Sarsa Garrido, Javier. La clase invertida y el uso de vídeos de software educativo en la formación inicial del profesorado. Estudio cualitativo. En: @tic. revista d'innovació educativa, 2016, No. 17: 12
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques