Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty

Repositori DSpace/Manakin

Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (351.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Pérez-Cabañero, Carmen; Cervera-Taulet, Amparo; Schlesinger Díaz, María Walesska
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    Pérez-Cabañero, Carmen Cervera-Taulet, Amparo Schlesinger Díaz, María Walesska 2017 Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty International review of public and nonprofit marketing
https://doi.org/10.1007/s12208-016-0172-9
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques