Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty

Repositori DSpace/Manakin

Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (351.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Pérez-Cabañero, Carmen; Cervera Taulet, Amparo; Schlesinger Díaz, María Walesska
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    Pérez-Cabañero, Carmen; Cervera Taulet, Amparo; Schlesinger Díaz, María Walesska (2017) Analysis of the impact of length of stay on the quality of service experience, satisfaction and loyalty International review of public and nonprofit marketing
https://doi.org/10.1007/s12208-016-0172-9
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques