Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Repositori DSpace/Manakin

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (812.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Solaz Portolés, Joan Josep Perfil; Moreno Cabo, Magdalena
Aquest document és un/a article, creat/da en: 1998
Our discussion will focus on how the history of science can give science teachers some insight about students' alternative ideas, and provides some teaching materials and approaches which can be used in classroom in order to change students' ideas. Besides, we analyze the differences between the pro gression of scientific understanding in the pupil and the progression of scientific understanding in the history of science.

    Solaz Portolés, Joan Josep Moreno Cabo, Magdalena 1998 Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia Educación Química 9 2 80 85
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques