A twofold commodification of 'place' in hotel websites and its consequences for the discursive creation of a tourist identity.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

A twofold commodification of 'place' in hotel websites and its consequences for the discursive creation of a tourist identity.

Repositori DSpace/Manakin

A twofold commodification of 'place' in hotel websites and its consequences for the discursive creation of a tourist identity.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.243Mb)

Exportar a Refworks
    
Dolón Herrero, Rosana
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

    Dolón Herrero, Rosana 2016 A twofold commodification of 'place' in hotel websites and its consequences for the discursive creation of a tourist identity. Iberica 31 63 82
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques