Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro

Repositori DSpace/Manakin

Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (423.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Paredes Labra, Joaquín; Sánchez Antolín, Pablo; Tello Díaz-Maroto, Inmaculada
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016

    Paredes Labra, Joaquín ; Sánchez Antolín, Pablo ; Tello Díaz-Maroto, Inmaculada. Continuar o romper. El foro como manera de discutir las preconcepciones de enseñanza de los estudiantes de maestro. En: Educación artística : revista de investigación : EARI, 2016, No. 7: 100
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques