La investigación evaluativa en el siglo XXI: un instrumento para el desarrollo educativo y social cada vez más relevante
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La investigación evaluativa en el siglo XXI: un instrumento para el desarrollo educativo y social cada vez más relevante

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

La investigación evaluativa en el siglo XXI: un instrumento para el desarrollo educativo y social cada vez más relevante

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (267.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Escudero Escorza, Tomás
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016

    Escudero Escorza, Tomás. La investigación evaluativa en el siglo XXI: un instrumento para el desarrollo educativo y social cada vez más relevante. En: Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, 2016, Vol. 22, no. 1: 6
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques