Number Representation in Bilinguals. The role of early learning in the Mental Number Line representation
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Number Representation in Bilinguals. The role of early learning in the Mental Number Line representation

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Number Representation in Bilinguals. The role of early learning in the Mental Number Line representation

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.639Mb)

Exportar a Refworks
    
Gil-López, Cristina
Salillas Pérez, Elena (dir.);
Carreiras, Manuel (dir.);
Perea Lara, Manuel (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques