La implicación del alumnado en su propio aprendizaje: Aproximación al concepto de Programación.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La implicación del alumnado en su propio aprendizaje: Aproximación al concepto de Programación.

Repositori DSpace/Manakin

La implicación del alumnado en su propio aprendizaje: Aproximación al concepto de Programación.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (501.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Gallardo Fernández, Isabel María Perfil; Gimeno Agost, Francisco; Altava Rubio, Vicenta
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2004

    Gallardo Fernández, Isabel Maria, Gimeno Agost, Francisco, Altava Rubio, Vicenta (2004). La implicación del alumnado en su propio aprendizaje: Aproximación al concepto de Programación. 3er Congreso Internacional: "Docencia Universitaria e Innovación" Girona, 30 de Junio, 1 y 2 de Julio de 2004
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques