Valor de marca de un evento : propuesta de un modelo de antecedentes y consecuentes desde la visión del asistente
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Valor de marca de un evento : propuesta de un modelo de antecedentes y consecuentes desde la visión del asistente

Repositori DSpace/Manakin

Valor de marca de un evento : propuesta de un modelo de antecedentes y consecuentes desde la visión del asistente

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (6.863Mb)

Exportar a Refworks
    
Llopis Amorós, María Pilar
Gil Saura, Irene (dir.);
Ruíz Molina, María Eugenia (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques