Más allá de los métodos: las prácticas docentes para enseñar a leer y escribir (Proyecto APILE. Primeras conclusiones)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Más allá de los métodos: las prácticas docentes para enseñar a leer y escribir (Proyecto APILE. Primeras conclusiones)

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Más allá de los métodos: las prácticas docentes para enseñar a leer y escribir (Proyecto APILE. Primeras conclusiones)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (302.9Kb)

Exportar a Refworks
    
Ribera Aragüete, Paulina; Gallardo Fernández, Isabel María Perfil; Ríos García, Isabel
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2008

    Gallardo Fernández, Isabel M. (2008). Más allá de los métodos: las prácticas docentes para enseñar a leer y escribir (Proyecto APILE. Primeras conclusiones). 1º Congresso Internacional em Estudos da Criança. Instituto de Estudos da Criança, Campus de Gualtar Universidade do Minho – Braga (Portugal)
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques