La tècnica de l'itinerari didàctic en la formació inicial del professorat: reconstrucció d'una experiència
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La tècnica de l'itinerari didàctic en la formació inicial del professorat: reconstrucció d'una experiència

Repositori DSpace/Manakin

La tècnica de l'itinerari didàctic en la formació inicial del professorat: reconstrucció d'una experiència

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (747.6Kb)

Exportar a Refworks
    
Cantó Doménech, José Rafael; Fuertes Muñoz, Carlos
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015
El present article té com a objectiu reconstruir una experiència d'innovació docent realitzada pels autors al curs 2013-2014 en tres assignatures de les àrees de Didàctica de les Ciències Experimentals i les Ciències Socials, al quart curs del Grau de Mestre en Educació Infantil, mitjançant la qual s'ha proporcionat eines teòriques i pràctiques al futur professorat d'infantil per a la utilització de la tècnica de l'itinerari didàctic en aquest nivell educatiu. Per a dur a terme el treball hem fet ús de les pedagogies que aposten per una anàlisi crítica de l'entorn a partir de metodologies globalitzadores i actives. La reconstrucció es realitza a partir de dades procedents de l'observació directa dels profes- sors, gravacions audiovisuals, fotografies, enquestes, dinàmiques de grup i activitats dels 44 alumnes participants.

    Cantó Doménech, José Rafael Fuertes Muñoz, Carlos 2015 La tècnica de l'itinerari didàctic en la formació inicial del professorat: reconstrucció d'una experiència @tic. Revista d'innovació educativa 14 22 30
http://dx.doi.org/10.7203/attic.14.4417
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques