Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars

Repositori DSpace/Manakin

Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (973.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Gigena, María Elena
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2015

    Gigena, María Elena. Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2015, Vol. 16, no. 1: 213-222
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques