Los nuevos grados en Educación Social en las Universidades españolas (Análisis comparado de sus diseños curriculares)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Los nuevos grados en Educación Social en las Universidades españolas (Análisis comparado de sus diseños curriculares)

DSpace Repository

Los nuevos grados en Educación Social en las Universidades españolas (Análisis comparado de sus diseños curriculares)

Show full item record

View       (734.6Kb)

    
Senent Sánchez, Joan Maria Perfil
This document is a artículoDate2011

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/52996
This paper presents an initial analysis of Social Education Degrees in twelve Spanish Universities. In this analysis we chosen a set of indicators as the center where this degree is studied, the prerequisites to entry in this degree, the student's number in the first year, the practice stage, the elective subjects and the characteristics of the final grade work. After, we present a comparative analysis of the curriculum of these degrees, showing the subjects in all the different courses, and then analyzing their similarities and differences to interpret the reasons behind these curricula.

    Senent Sánchez, Joan Maria 2011 Los nuevos grados en Educación Social en las Universidades españolas (Análisis comparado de sus diseños curriculares) Revista de Educación Social 2011 13 1 20

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics