La Competència social i la conducta prosocial, en estudiants de secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La Competència social i la conducta prosocial, en estudiants de secundària

Repositori DSpace/Manakin

La Competència social i la conducta prosocial, en estudiants de secundària

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (816.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Lorente Escriche, Sara; Martí Vilar, Manuel Perfil; Puchol i Fraile, Irene
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015
At this work two fundamental elements in relationships with peers, social competence and prosocial behavior, are analyzed in 193 teenagers from secondary studies.. Results shows how scales of Prosocial Behaviour influences in a significative way on Social Competence sub-scales. High levels of Prosocial Behavior are significantly related in a positive way with Appropriate Social Skills dimension of social competence, while high levels of Antisocial Behavior are positively related to Inappropriate Assertiveness, Pride and Solitude scales. There is also a positive significance between Antisocial Behavior subscale and Inappropriate Assertiveness scale of Social Competence.

    Lorente Escriche, Sara; Martí Vilar, Manuel; Puchol i Fraile, Irene (2015) La Competència social i la conducta prosocial, en estudiants de secundària Anuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia 16 2 175 191
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques