Tratamiento y repercusión en medios de comunicación de la información sobre seguridad vial de las entidades privadas españolas (2002-2012). El caso paradigmático del programa Attitudes de Audi España
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Tratamiento y repercusión en medios de comunicación de la información sobre seguridad vial de las entidades privadas españolas (2002-2012). El caso paradigmático del programa Attitudes de Audi España

Repositori DSpace/Manakin

Tratamiento y repercusión en medios de comunicación de la información sobre seguridad vial de las entidades privadas españolas (2002-2012). El caso paradigmático del programa Attitudes de Audi España

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (24.99Mb)

Exportar a Refworks
    
Rabal Rodríguez, Antonio
Alonso Plá, Francisco Manuel (dir.);
Fernández Fernández, Cesáreo (dir.)
Institut de Trànsit i Seguretat Viària
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques