The pedagogical turn in the research on cross-language transfer: Re-thinking the Language Interdependence and the Language Threshold Hypotheses
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The pedagogical turn in the research on cross-language transfer: Re-thinking the Language Interdependence and the Language Threshold Hypotheses

Repositori DSpace/Manakin

The pedagogical turn in the research on cross-language transfer: Re-thinking the Language Interdependence and the Language Threshold Hypotheses

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (481.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Villacañas de Castro, Luis Sebastián Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

    Villacañas de Castro, Luis Sebastián 2016 The pedagogical turn in the research on cross-language transfer: Re-thinking the Language Interdependence and the Language Threshold Hypotheses Tejuelo (Trujillo) 23 201 227
http://dx.doi.org/10.17398/1988-8430.23.1.201
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques