Telecollaboration in a secondary school context: Negotiation of meaning in English as lingua franca/Spanish tandem interactions
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Telecollaboration in a secondary school context: Negotiation of meaning in English as lingua franca/Spanish tandem interactions

Repositori DSpace/Manakin

Telecollaboration in a secondary school context: Negotiation of meaning in English as lingua franca/Spanish tandem interactions

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (377.1Kb)

Exportar a Refworks
    
Clavel Arroitia, Begoña; Pennock Speck, Barry Perfil
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015

    Clavel Arroitia, Begoña Pennock Speck, Barry 2015 Telecollaboration in a secondary school context: Negotiation of meaning in English as lingua franca/Spanish tandem interactions @tic. Revista d'innovació educativa 15 74 82
http://dx.doi.org/10.7203/attic.15.6411
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques