Hacia un nuevo modelo de comunicación política: la formación de líderes de opinión política basada en las dinámicas de la web 2.0
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Hacia un nuevo modelo de comunicación política: la formación de líderes de opinión política basada en las dinámicas de la web 2.0

Repositori DSpace/Manakin

Hacia un nuevo modelo de comunicación política: la formación de líderes de opinión política basada en las dinámicas de la web 2.0

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (46.35Mb)

Exportar a Refworks
    
Sánchez Villar, Juan María
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques