Archaeology is a brand! de Cornelius Holtorf. Un buen punto de partida [Ressenya]
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Archaeology is a brand! de Cornelius Holtorf. Un buen punto de partida [Ressenya]

Repositori DSpace/Manakin

Degut a la parada de sistemes pevista a la Universitat de València del 19 al 22 de Gener, Roderic també romadrá fora de servei des del 19 a les 21:00 hores fins al 22 a les 17:00 hores. Disculpeu les molèsties. _______________________________________________________________________________________ Debido a la parada de sistemas prevista en la Universitat de València del 19 al 22 de Enero, Roderic también permanecerá fuera de servicio desde el 19 a las 21:00 hasta el 22 a las 17:00. Disculpen las molestias.

Archaeology is a brand! de Cornelius Holtorf. Un buen punto de partida [Ressenya]

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (426.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Vizcaíno Estevan, Antonio
Aquest document és un/a ressenya, creat/da en: 2014
Un libro que ya de primeras llama la atención por dos cuestiones. La primera, el título: 'La arqueología es una marca'. ¿Eso dice? 'El significado de la arqueología en la cultura popular contemporánea', aclara el subtítulo. La segunda, las ilustraciones: además de la portada, todo el libro está plagado de ilustraciones (las esquinas inferiores se presentan a modo de folioscopio) y de recursos complementarios que lo convierten en una lectura divertida.

    Vizcaíno Estevan, Antonio 2014 Archaeology is a brand! de Cornelius Holtorf. Un buen punto de partida La Linde 2 162 166
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques